Eskilstunaortens Ryttarförening

Följ oss

Eskilstunaortens ryttarförening går att följa i sociala medier och på webben. Vi vill att våra digitala kanaler ska vara öppna platser där du förutom att få aktuell och intressant information om vad som händer hos oss också känner dig fri att vara delaktig och tycka till.

Vår webbplats

Här på vår webbplats kan du bland annat läsa om vår verksamhet, hitta information om hur du blir medlem och vad det kostar att rida hos oss, ta del av våra nyheter och hitta kontaktuppgifter till våra medarbetare och styrelse.

Sociala medier

Genom att följa vår Facebook-sida missar du inga nyheter från oss. Här tar du bland annat del av viktig information, bilder från ridskoleverksamheten och aktuella nyheter. På Facebook heter vi @EskilstunaortensRyttarförening

Följ oss på Facebook Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

På vår Instagram får du följa vår vardag. Där delar vi även med oss av tips på kommande aktiviteter och viktiga nyheter. På Instagram heter vi @eskilstunaortensrf

Följ oss på Instagram Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Publicerad: 2022-10-27

Senast uppdaterad: 2022-12-19